Thursday, February 04, 2010

Alahai....

Alahai....Aduhai...hai..hai...
cane ni...cane ni...cane ni....
interview DG hari tu cam so-so je... tak yakin langsung.. seriously!! tak tau la nak cakap apa... Suh nyatakan benda yg basic pon aku xle nak explain kan dengan cemerlang, gemilang, terbilang... aduhhhhhssssss!!!!! pastu ada la beberapa perkara yg telah menjatuhkan semangat aku pada masa tu....KECEWA tahap GABAN la!!!!!!
Minggu ni da start ngan jadual baru...27 masa dalam seminggu..tambah 3 jam dari sebelum ni..kerana tambah subjek baru iaitu KH-pertanian... *TETIBE aku dikenali sbg guru KH..padahal option Biology..tp, bile difikir2kan blk..ok je subjek ni...BEST!!! Sains Pertanian lagi seronok... bercucuk tanam aku kt sekolah... ada la tanam skit2 pokok kt bengkel tu..hasrat dihati nak naik tarafkan bengkel tersebut...kalau kudrat ini masih bersemangat...akan ku laksanakan dengan jayanya!! CHAYOK!!!!!!!!!
Juruletih......
hurmmm...yg ni xle kate apa la... aku ni bkn org sukan..tp, da tanggungjawab kan??? kena la laksanakan...gigeh menjalankan latihan rumah sukan *KUNING dengan selambanya... alhamdulillah..sume nye berjalan dgn lancar even aku ni cam huru hara je rasanya!! ceh!!!!!
ShukStarz: teringat kate-kate 'BONEKA PENGURUSAN' masa zaman belajar dulu....hurmmmm...

3 comments:

fIcK a.k.a kaka said...

MAK, KENAPA TETIBA I RASE CAM BEST PLAK JADI CIKGU..
APEKAH?

Shahidah said...

berusahalah abg shukor!
oops, Cikgu Shukor! ^^

Shukstarz said...

kaka: apa yg best nye uolsss??? buat apa pon kalau kite suka n seronok dgn keje kite, keje tu akan best!! hehehe

shidah: perlukan lebih semangat untuk menjadi cemerlang...tq ya!!