Saturday, August 04, 2012

* Lama tak update

Gilerrrr ahhh.. dah berkulat dan bersarang aku punya blog.. seriously dah byk kali nak tulis kt sini, tapi bila taip2.. idea yg sebelum ini mencurah, hilang ghaib entah ke mana.. mungkin terlalu byk memikirkan hal kerja kot???

Lupakan pasal kerja.. sebenarnya byk benda nk cerita kat sini.. KEJAYAAN, KEJAYAAN DAN KEJAYAAN..

Seronok bila tgk pelajar-pelajar seronok.. kadang2 tu cikgu yg terlebih ronok.. hehehehe... Aku suka bila aku hantar budak masuk pertandingan dorg semangat untuk menang.. Bagi aku tak yah lah nak berkokok lebih kalau setakat pertandingan tu peringkat sekolah je..hahahaha..

Aku tak kisah la berhabis wang ringgit, tenaga dan masa.. Asalkan orang tak pandang budak2 aku ni sebagai 'KAMPUNG' atau 'AYAM'...hahahaha... nah, terbukti!!! tahun ni adalah tahun paling menyerlah bagi Prasasti Seni JJ2 yang saya pegang.. Walaupun pelbagai dugaan, kami tempuh dengan keazaman semata-mata untuk berjaya..hehehehe...

Antara kejayaan yg diperoleh:
- Tempat ketiga dalam pertandingan tari rampaian dan tarian etnik Peringkat Daerah Pasir Gudang


- Top 5 dalam pertandingan tarian zapin peringkat Johor Bahru


- Penyertaan dalam Drama English.. Fury of nature


- Tempat ketiga, Pasukan sorak terbaik dan kostume terbaik dalam My School Rock 2012






ShukStarz: KEJAYAAN DINILAI DARI SUDUT YANG PELBAGAI.. Bagi saya menghantar mereka ke sesebuah pertandingan sudah cukup BERJAYA.. Semoga mereka-mereka ini lebih berjaya lagi di masa akan datang.. Cikgu hanya mencurah pengalaman, Kamu yang mencorakkan nya

No comments: