Tuesday, January 17, 2012

* Kuasa

Power dan kuasa..

Saya memikirkan untuk menulis entry ini dah lama dah.. ketika masa saya mendapat surat KUASA merotan.. masa tu tuhan saje yang tau betapa peliknya aku.. tergamam.. ada budak cakap aku berlakon je masa tu.. No!! No!! seriously not!!! I'm so shock that time.. But, tugas tetap tugas.. sampai ke hari ini saya tak pernah pun merotan budak.. =P

KUASA sebagai ketua rumah sukan juga diberikan sekali lagi.. cuma rumah sukan je berlainan.. katanya WAJIB pegang sebagai ketua rumah sukan selama 2 tahun.. walhal aku lebih suka jadi jurulatih.. Sbb aku tak terikat dengan apa2 kerja mencari dan memujuk budak.. suka hati aku la nk buat latihan mcm mana.. dan tak payah la sibuk2 nak mengarah-arah cikgu.. sbb tak suka mengarah org yg lg tua! Nanti terbit rasa kurang senang~

Dan sekali lagi KUASA sebagai Gutu Tingkatan diberikan.. kali ini kelas yg agak berbeza.. Bising jangan cakaplah! tiap-tiap hari menempah maut untuk aku mengamuk kat kelas.. selamat tak ada kes baling2 pen atau baling kerusi je sebab aku masih waras.. memang tak paham bahasa budak2 ni.. padahal dah tingkatan 5, dah besar panjang pun..

KUASA seterusnya adalah pada sebuah kelab yang sangat dibanggakan oleh aku.. Prasasti Seni.. hurmmm... setiap hari bila balik dari sekolah masa tgh drive kereta, aku berfikir kenapa, kenapa dan kenapa???? kenapa mereka tidak suka dengan adat dan budaya sendiri?? mana la pelajar-pelajar lelaki yang lain susah sangat nak menonjolkan bakat sendiri??? Tak payah malu la wei... 

ShukStarz: need YOUR power to change anything~ BLING!!!!!

2 comments:

AQIL said...

Heee..dah update pon..ingtkan kuasa Pengetua Bombastic..rupenye kuasa Cegu Shukor..ngeh3..bdk lelaki tu takot ko apa2kan dorg,tu tak berani join prastasi.. =D

Shukstarz said...

choiiiiii... tolong skit.. motefff la nak apa2 kan anak org????