Wednesday, February 08, 2012

*Tak Mungkin~

Sama sekali dan tidak mungkin gambar ini adalah AKU.. hahaha

TAK MUNGKIN AKU...

Si celaka yang membuat kerja semata-mata mahukan secebis penghargaan, anugerah dan meraih simpati sedangkan kerja-kerja yang dilakukan bagai melepas batuk ditepi tangga.. Bagi aku kerja biar ikhlas sebab dengan keikhlasan itulah terbit rasa dihargai dan dihormati.. Biar kita bertatih, jangan kita letih!

TAK MUNGKIN AKU...

Si durjana yang mengharapkan sokongan tapi sebenarnya memperguna dan memperalatkan.. Konsep kerja aku mudah! Kerja sebagai sebuah kumpulan.. Bantu membantu dalam kumpulan.. Barulah kerja jadi best..

TAK MUNGKIN AKU....

Terlalu mengharapkan kepada seseorang sehingga kerja tidak mampu dilakukan jika tiada yang membantu.. Arghhh.. This is annoying!!! Hope and Change.. Yes you can!

TAK MUNGKIN AKU...

Pergi tanya kat a group of girls and ask them.. "hey, nak kahwin dengan aku tak?" Sumpah terus kena penampar and disyaki seorang yang pervert dan gila meroyan dan apa-apa gelaran yang sewaktu dengannya..hahahaha...

TAK MUNGKIN AKU....

Terkinja-kinja semata-mata lagu K-pop tgh berkumandang dekat radio or mana-mana shopping mall.. Arghhh... Gross!!! Say No To K-Pop please!!! Some people said that they all were very stylish and their dance movement were so awesome.. I said, "WHATEVER!!!"




ShukStarz: post kali ini adalah merujuk kepada diri penulis sendiri dan perkara-perkara yang penulis sendiri tidak mahu terjadi pada diri sendiri.. dan post kali ini adalah daripada kawan penulis yang mahukan penulis menulis sesuatu berkaitan dengan tajuk..jadi, inilah hasilnya.... enjoy!

No comments: