Tuesday, February 07, 2012

*Zaman Sekolah

Rinduuuu........
Rindunya pada zaman sekolah saya.. Walaupun kerjaya saya lebih dekat dgn sekolah, tp saya tetap rindukan zaman sekolah saya.. Saya rasa zaman sekolah adalah zaman yang terbaik jika dibandingkan dengan zaman bekerja..Sentiasa menghitung hari untuk cuti sekolah panjang dan balik Rumah Atuk.. Naik keretapi.. Esok nak sekolah baru balik rumah..hahahaha...

Rinduuuu.....
Nak naik motor gi sekolah pagi-pagi.. Pukul7 mesti gerak..kalau tak, kena tahan ngan pengawas.. tapi, pengawas pun kawan-kawan aku..hahaha.. dtg lambat pun cikgu disiplin siap blh ringankan denda suh kutip sampah je.. padahal biasanya kena rotan..hehehehe.. tu lah penangan kalau berbuat baik pada semua org.. =P


Rinduuuu.....
Kat setiap cikgu yang mendidik dan mengajar saya...tanpa kalian, siapalah saya masa kini.. ilmu dan tunjuk ajar cikgu2 la yang banyak membantu saya menjadi seperti seadanya sekarang..

Rinduuuuu....
Kat kawan-kawan sekelas.. tidak kira masa Sekolah Rendah dan Menengah..tp, zaman dah canggih sekarang.. communication is on your finger.. so, it wasn't a problem to had a contact with them.. tapi, ramai dah kawen dah sekarang.. tinggal bape ketul je yg belum.. termasuklah aku..hehehehe...

Rinduuuuu...
Rindu apa lagi ek??? hahahaha...

ShukStarz: Yok buat reunion kawan-kawan..kita buat kt sekolah and semuanya berkaitan dgn sekolah.. Katering guna Kantin sekolah, tema: back to school, perjalanan majlis mcm perhimpunan sekolah, perasmian ala2 pengetua berucap.. =P

No comments: